Säljutveckling

Säljbeteende

Vad är det som gör vissa säljare framgångsrika? Vi utvecklar företagets säljare och stärker deras roll som företagets yttersta ambassadör.
Som underlag för våra insatser har vi flera års forskning inom området framgångsrik försäljning,dvs vilka säljhinder som förekommer och hur reduceras dessa hinder. Vi arbetar till stor del med attitydsförändringar och insikt om beteendets kraft för att åstadkomma resultat.

Omfattning: 2-4 dagar med 1-2 uppföljningsdagar.

Kundservice

Att behålla och vårda kunder är inte bara lönsamt utan tveklöst vårt bästa vapen för att långsiktigt överleva.
Vi utvecklar ert företags aktiva kundvård så att det genomsyrar hela företaget. Alla skall känna sig delaktiga och ha ett ansvar för kundernas välbefinnande.
Vi skapar kundservice som överträffar era kunders förväntan.

Omfattning: 2-4 dagar med 1-2 uppföljningsdagar

Varför blir man kund
Vi tror att man i första hand väljer företag utifrån hur deras säljare agerar på marknaden.
Vi har satt samman ett säljkoncept och utbildningsprogram där vi just utvecklar säljarens förmåga till ett mer framgångsrikt sälj och affärsbeteende.
Som underlag för vårt upplägg har vi i över 10 års tid studerat säljare, både
framgångsrika och mindre framgångs-rika, rapporten finns att läsa på www.säljmer.nu
Vi är naturligtvis glada att så många företags har valt att genomföra programmet, men vi är ändå gladare att dom är så nöjda med hur deras säljkraft har utvecklats. 

Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång